040562 VK KFK iMAR: Internat. Marketing Research: Teil 2 (E) (2015S)
Prüfungsimmanente Lehrveranstaltung
Labels
This course is only offered for Master students.Although the course is held in English, sound knowledge of German is necessary for relevant project work.Students taking this course must have already successfully completed the International Marketing Part 1 course and International Data Analysis course.It is absolutely essential that all registered students attend the first session on March 2nd, 2015 (Introduction/Vorbesprechung) as failure to do so will result in their exclusion from the course.Erasmus students must have successfully completed an international marketing research course at their home university. To be able to attend the course they must hand in a relevant transcript/certificate by March 11th, 2015.
An/Abmeldung
Hinweis: Ihr Anmeldezeitpunkt innerhalb der Frist hat keine Auswirkungen auf die Platzvergabe (kein "first come, first served").
- Anmeldung von Mo 16.02.2015 09:00 bis Di 24.02.2015 14:00
- Abmeldung bis Sa 14.03.2015 23:59
Details
max. 50 Teilnehmer*innen
Sprache: Englisch
Lehrende
Termine (iCal) - nächster Termin ist mit N markiert
- Montag 02.03. 09:45 - 11:15 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 09.03. 09:45 - 11:15 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 16.03. 09:45 - 11:15 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 23.03. 09:45 - 11:15 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 13.04. 09:45 - 11:15 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 20.04. 09:45 - 11:15 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 27.04. 09:45 - 11:15 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 04.05. 09:45 - 11:15 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 11.05. 09:45 - 11:15 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Montag 08.06. 08:00 - 16:30 Seminarraum 5 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Montag 22.06. 11:30 - 13:00 Hörsaal 1 Oskar-Morgenstern-Platz 1 Erdgeschoß
Information
Ziele, Inhalte und Methode der Lehrveranstaltung
http://international-marketing.univie.ac.at/teaching/courses-ss15/international-marketing-research-2/
Art der Leistungskontrolle und erlaubte Hilfsmittel
Mindestanforderungen und Beurteilungsmaßstab
Prüfungsstoff
Literatur
Zuordnung im Vorlesungsverzeichnis
Letzte Änderung: Mo 07.09.2020 15:29