Achtung! Das Lehrangebot ist noch nicht vollständig und wird bis Semesterbeginn laufend ergänzt.
120151 AR Principles of ELT Methodology (2008S)
Prüfungsimmanente Lehrveranstaltung
Labels
Details
Sprache: Englisch
Lehrende
Termine (iCal) - nächster Termin ist mit N markiert
- Mittwoch 02.04. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 09.04. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 16.04. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 23.04. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 30.04. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 07.05. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 14.05. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 21.05. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 28.05. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 04.06. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 11.06. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 18.06. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
- Mittwoch 25.06. 11:00 - 13:00 Raum 3 Anglistik UniCampus Hof 8 3E-EG-13
Information
Ziele, Inhalte und Methode der Lehrveranstaltung
Art der Leistungskontrolle und erlaubte Hilfsmittel
Mindestanforderungen und Beurteilungsmaßstab
629, K601
Prüfungsstoff
Literatur
Textbook: Widdowson, H. G. 2003. Defining Issues in Language Teaching. OUP.
Zuordnung im Vorlesungsverzeichnis
629, K601
Letzte Änderung: Mo 07.09.2020 15:33
participants to principles, concepts and terminology which form the basis of EFL methodology.
We shall concentrate on a few central issues and use these to investigate ideas about language
learning and teaching. These will include: models of teacher education, language description for
pedagogy, second language learning, curriculum and syllabus design, individual learner
differences, education standards, classroom assessment, analysis and critique of communicative
language teaching and other approaches. The focus will not be on practising teaching skills but
on critical reflection.
Please note: There will be a reading list, regular assignments and a final written exam.