Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
040410 KU Marketing Communication 2 (MA) (2021S)
Continuous assessment of course work
Labels
MIXED
Voraussetzung:Major: Positive Absolvierung des Kurses Data Analysis for Marketing Decisions
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Th 11.02.2021 09:00 to Mo 22.02.2021 12:00
- Registration is open from Th 25.02.2021 09:00 to Fr 26.02.2021 12:00
- Deregistration possible until We 31.03.2021 23:59
Details
max. 50 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Tuesday 09.03. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 16.03. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 23.03. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 13.04. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 20.04. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 27.04. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 04.05. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 11.05. 13:15 - 14:45 Digital
- Tuesday 18.05. 13:15 - 14:45 Digital
-
Tuesday
01.06.
13:15 - 14:45
Hörsaal 5 Oskar-Morgenstern-Platz 1 Erdgeschoß
Hörsaal 9 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock - Tuesday 08.06. 13:15 - 14:45 Hörsaal 7 Oskar-Morgenstern-Platz 1 1.Stock
- Tuesday 15.06. 13:15 - 14:45 Hörsaal 10 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
- Tuesday 22.06. 13:15 - 14:45 Hörsaal 12 Oskar-Morgenstern-Platz 1 2.Stock
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Es handelt sich um eine prüfungsimmanente Lehrveranstaltung, die Leistungsbeurteilung erfolgt auf Basis folgender Teilleistungen:
• Zwischenpräsentation (25 %)
• Endpräsentation (25 %)
• Schriftliche Projektarbeit (50 %)
• Zwischenpräsentation (25 %)
• Endpräsentation (25 %)
• Schriftliche Projektarbeit (50 %)
Minimum requirements and assessment criteria
Voraussetzung:
Data Analysis for Marketing Decisions (unbedingt)
Marketing-Kommunikation 1 (empfehlenswert)
Für eine positive Gesamtnote sind insgesamt mindestens 50% notwendig. Es besteht Anwesenheitspflicht (das Fehlen an zwei Terminen ist ohne Entschuldigung möglich; ein drittes Mal Fehlen ist nur bei Vorliegen eines wichtigen Grundes mit Bestätigung erlaubt.)
Data Analysis for Marketing Decisions (unbedingt)
Marketing-Kommunikation 1 (empfehlenswert)
Für eine positive Gesamtnote sind insgesamt mindestens 50% notwendig. Es besteht Anwesenheitspflicht (das Fehlen an zwei Terminen ist ohne Entschuldigung möglich; ein drittes Mal Fehlen ist nur bei Vorliegen eines wichtigen Grundes mit Bestätigung erlaubt.)
Examination topics
Reading list
Fill, C., Turnbull, S. (2016): Marketing Communications, 7th ed., Pearson
Association in the course directory
Last modified: Fr 12.05.2023 00:12
mehr Informationen finden Sie hier: https://marketing.univie.ac.at/studium/master/lvs-im-sommersemester/