Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
140024 SE+UE M4: Islamic Religious Pedagogy (2018S)
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 12.02.2018 09:00 to We 28.02.2018 23:59
- Deregistration possible until Sa 31.03.2018 23:59
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Tuesday 06.03. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 13.03. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 20.03. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 10.04. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 17.04. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 24.04. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 08.05. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 15.05. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 29.05. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 05.06. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 12.06. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 19.06. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
- Tuesday 26.06. 18:30 - 20:00 Seminarraum 5 (Kath) Schenkenstraße 1.OG
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Anwesenheit
Aktive Mitarbeit
Referat (ca. 15 Min.)
Schriftliche Seminararbeit
Aktive Mitarbeit
Referat (ca. 15 Min.)
Schriftliche Seminararbeit
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Moodle
Reading list
Moodle
Association in the course directory
M4
Last modified: Mo 07.09.2020 15:34
Vertiefung der religionspädagogischen Kompetenz im Hinblick auf die eigene Berufspraxis
Fähigkeit zur Analyse und kritischer Reflexion islamischer Tradition in der Pädagogik und deren Gegenwartsbedeutung für die Muslime in Europa