Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
170047 UE Cultural marketing. Strategies and concepts in theory and practice (2013W)
Continuous assessment of course work
Labels
letzter Termin am Samstag 18. Jänner 2013 13-18 Uhr Probebühne Volksoper
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 23.09.2013 09:00 to Th 03.10.2013 23:59
- Deregistration possible until Th 17.10.2013 23:59
Details
max. 40 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Tuesday 15.10. 17:15 - 18:45 (ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
- Tuesday 22.10. 17:15 - 18:45 (ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
- Tuesday 05.11. 17:15 - 18:45 (ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
- Saturday 16.11. 15:30 - 20:30 (ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
- Tuesday 10.12. 17:15 - 18:45 (ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
- Tuesday 17.12. 17:15 - 18:45 (ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
- Saturday 11.01. 14:30 - 18:30 (ehem. Jura-Soyfer-Saal (THW) Hofburg, 1.Stock)
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Colbert, François (1999): "Kultur- und Kunstmarketing. Ein Arbeitsbuch", Wien [u.a.], Springer
Geyer, Hardy / Hrsg. (2008): "Kulturmarketing", München u. Wien, Oldenburg
Günter, Bernd; Hausmann, Andrea (2009): "Kulturmarketing", Wiesbaden, Verlag für Sozialwissenschaft
Klein, Armin / Hrsg. (2011): "Kompendium Kulturmarketing. Handbuch für Studium und Praxis" München, Franz Vahlen
Klein, Armin (2005): "Kultur-Marketing. Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe", München, Deutscher Taschenbuch-Verlag
Geyer, Hardy / Hrsg. (2008): "Kulturmarketing", München u. Wien, Oldenburg
Günter, Bernd; Hausmann, Andrea (2009): "Kulturmarketing", Wiesbaden, Verlag für Sozialwissenschaft
Klein, Armin / Hrsg. (2011): "Kompendium Kulturmarketing. Handbuch für Studium und Praxis" München, Franz Vahlen
Klein, Armin (2005): "Kultur-Marketing. Das Marketingkonzept für Kulturbetriebe", München, Deutscher Taschenbuch-Verlag
Association in the course directory
Last modified: Th 16.01.2025 00:13