190038 SE Exclusion, Diversity and Social Inequality (2010S)
Images of poverty and Exclusion
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Tu 16.02.2010 06:00 to Tu 23.02.2010 18:00
- Registration is open from We 24.02.2010 10:00 to Fr 26.02.2010 12:00
- Deregistration possible until Mo 08.03.2010 10:00
Details
max. 25 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Thursday 04.03. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 11.03. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 18.03. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 25.03. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 15.04. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 22.04. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 29.04. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 06.05. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 20.05. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 27.05. 14:00 - 15:30 Elise Richter-Saal Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 1
- Thursday 10.06. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 17.06. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Thursday 24.06. 13:45 - 15:15 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
M7.2a + 5.8.3
Last modified: Mo 07.09.2020 15:36
Prekariat und postfordistische Wohlstandsgesellschaft in der Gegenwartsliteratur bilden ein neues Spannungsverhältnis auf das hin Sozialpädagogik um Antworten gefragt wird.