Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
190173 SE BM 23 Research Practicum (2009W)
Pupil's perspective in the empiric-quantitative research
Continuous assessment of course work
Labels
Aufnahmebedingungen:
- sehr gute Englischkenntnisse, da die Literatur fast ausschließlich in englischer Sprache verfasst ist.
- sehr gute Englischkenntnisse, da die Literatur fast ausschließlich in englischer Sprache verfasst ist.
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 14.09.2009 10:00 to Mo 21.09.2009 10:00
- Registration is open from Tu 22.09.2009 10:00 to Mo 28.09.2009 10:00
- Registration is open from Tu 29.09.2009 10:00 to Th 01.10.2009 12:00
- Deregistration possible until Sa 17.10.2009 12:00
Details
max. 20 participants
Language: German, English
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Monday 12.10. 15:30 - 18:45 (Kleiner Seminarraum, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Wednesday 14.10. 15:30 - 18:30 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Wednesday 21.10. 15:30 - 18:30 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Wednesday 28.10. 15:30 - 18:30 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Wednesday 11.11. 15:30 - 18:30 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Wednesday 25.11. 15:30 - 18:30 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Wednesday 09.12. 15:30 - 18:30 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
- Wednesday 20.01. 15:30 - 18:30 (Erkerzimmer, Garnisongasse 3/2. Stock, 1090 Wien)
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
BM23
Last modified: Mo 07.09.2020 15:37
- sehr gute Englischkenntnisse, da die Literatur fast ausschließlich in englischer Sprache verfasst ist.
- Grundkenntnisse im Bereich Forschungsmethoden