Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
190219 VO The impact of psychoanalytic papers for education (2009S)
Labels
Details
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Thursday 05.03. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 19.03. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 26.03. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 02.04. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 23.04. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 30.04. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 07.05. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 14.05. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 28.05. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 04.06. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 18.06. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
- Thursday 25.06. 13:00 - 14:30 Hörsaal 7 Hauptgebäude, Hochparterre, Stiege 7
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
5.6.1 + EC 1 - Psychoanalyse (Grundlagen) Modul4
Last modified: Mo 07.09.2020 15:37
Insgesamt soll die Vorlesung eine vertiefte Befassung mit psychoanalytischer Theorie ermöglichen und zugleich Einblicke in den Gegenstandsbereich sowie in Arbeitsfelder der Psychoanalytischen Pädagogik geben.