Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
190257 VO Personcentered Theory of Development and Infant Research (2009S)
Labels
Details
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Friday 06.03. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 13.03. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 20.03. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 27.03. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 03.04. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 24.04. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 08.05. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 15.05. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 22.05. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 29.05. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 05.06. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 12.06. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 19.06. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
- Friday 26.06. 11:00 - 12:30 Hörsaal 42 Hauptgebäude, 2.Stock, Stiege 7
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
Reading list
Association in the course directory
5.10.2
Last modified: Mo 07.09.2020 15:37
Zum besseren Verständnis ist mehrfach ein Exkurs zur psychoanalytischen Entwicklungspsychologie der 50er und 60er Jahre erforderlich, da die neuere Säuglingsforschung sich sehr häufig auf diese Theorien bezieht und Übereinstimmungen und Abgrenzungen erarbeitet.