Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
200044 SE Anwendungsseminar: Arbeit, Wirtschaft und Gesellschaft (A) (2017W)
Werbung und Marktkommunkation
Continuous assessment of course work
Labels
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Mo 21.08.2017 09:00 to Mo 25.09.2017 09:00
- Deregistration possible until Th 28.09.2017 09:00
Details
max. 20 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Friday 13.10. 13:15 - 16:30 Hörsaal D Psychologie, NIG 6.Stock A0624
- Saturday 14.10. 10:00 - 16:00 Hörsaal D Psychologie, NIG 6.Stock A0624
- Monday 13.11. 13:15 - 18:15 Seminarraum Psychologie NIG 6.OG A0621A
- Saturday 18.11. 10:00 - 16:00 Hörsaal B Psychologie, NIG 6.Stock A0610
- Saturday 02.12. 10:00 - 13:00 Hörsaal G Psychologie, Liebiggasse 5, 2. Stock
- Saturday 13.01. 10:00 - 16:00 Hörsaal C Psychologie, NIG 6.Stock A0618
Information
Aims, contents and method of the course
Ziel der LV ist es, einen sehr praxisnahen Einblick in das Arbeitsfeld von WerbepsychologInnen zu erfahren. Ein theoretsicher Überblick über die wesentlichen Inhalte der Werbepsychologie wird mit der praktischen Arbeit an einem oder mehreren konkreten Projekten kombiniert.
Assessment and permitted materials
Mitarbeit, Seminararbeit und Referat.
Minimum requirements and assessment criteria
Examination topics
keine Prüfung, sondern Abschlusspräsentation der Projektarbeit
Reading list
Association in the course directory
Last modified: Mo 07.09.2020 15:37