200119 UE Repetitorium - Complex statistical Methods (2010S)
Continuous assessment of course work
Labels
Anmeldung in der ersten Einheit.
Details
max. 70 participants
Language: German
Lecturers
Classes (iCal) - next class is marked with N
- Monday 01.03. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 08.03. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 15.03. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 22.03. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 12.04. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 19.04. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 26.04. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 03.05. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 10.05. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 17.05. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 31.05. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 07.06. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 14.06. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 21.06. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
- Monday 28.06. 19:00 - 21:00 (ehem. Hörsaal 23 Hauptgebäude, 1.Stock, Stiege 5)
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Minimum requirements and assessment criteria
Vertiefung der oben genannten und in der VO von Prof. Schabmann gebrachten Lehrinhalte
Examination topics
Gruppenarbeit, Frontalunterricht
Reading list
Field, A. (2009). Discovering Statistics Using SPSS (3rd etition). London [u. a.]: Sage PublBortz, J. (2005). Statistik für Human- und Sozialwissenschaftler (6. Auflage). Heidelberg: Springer.Byrne, B. M. (2001). Structural Equation Modeling with AMOS, Basisc Concepts, Applications, and Programming (S. 79-88). Hillsdale, New Jersey: Lawrence Erlbaum Associates.Rasch, D. & Kubinger, K. D. (2006). Statistik für das Psychologiestudium. Heidelberg: Elsevier.
Association in the course directory
29600
Last modified: Fr 15.10.2021 00:21
- multple Regression
- logistische Regression
- ANOVA
- ANOVA mit Messwiederholungen
- MIXED Model ANOVA
- MANOVA
- Clusteranalyse
- SEM
- HLM