Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
251418 VU WF 7.7.2 Marketing and Advertising Communications (2022S)
Continuous assessment of course work
Labels
Details
Language: German
Lecturers
Classes
Currently no class schedule is known.
Information
Aims, contents and method of the course
Inhaltliche Schwerpunkte:· Marketingkonzepte und -strategien· Corporate Identity / Corporate Design
Assessment and permitted materials
Die Leistungsbeurteilung setzt sich zusammen aus:Vorbereitung: Pflichtlektüre mit Ausarbeitung einer Fragestellung (15%)
Mitarbeit in der Präsenzphase (23%)
Nachbereitung: Entwicklung eines Marketingkonzepts für Bibliotheken (Praxistransfer) (62%)
Mitarbeit in der Präsenzphase (23%)
Nachbereitung: Entwicklung eines Marketingkonzepts für Bibliotheken (Praxistransfer) (62%)
Minimum requirements and assessment criteria
Workload / Aufwand für Studierende insgesamt: 2 ECTS (= 50 h)Unterricht/Präsenzphase: 11 h (= 15 Unterrichtseinheiten á 45 Minuten = 1 SS)Selbststudium/Blended Learning: 39 h (8 h Vorbereitung und 31 h Nachbereitung)
Examination topics
schriftliche Ausarbeitung mehrerer Aufgabenstellungen
Reading list
Association in the course directory
Last modified: Th 16.02.2023 00:06