Warning! The directory is not yet complete and will be amended until the beginning of the term.
270037 UE Public recognition of environmental chemistry and ecotoxicology (2024W)
Continuous assessment of course work
Labels
MIXED
Registration/Deregistration
Note: The time of your registration within the registration period has no effect on the allocation of places (no first come, first served).
- Registration is open from Su 01.09.2024 08:00 to Mo 23.09.2024 23:59
- Deregistration possible until Mo 23.09.2024 23:59
Details
max. 15 participants
Language: German, English
Lecturers
Classes
kickoff meeting online (moodle/zoom) on Oct 1st, at 17:00
block each monday from 25.11. until jan 27th at 17:30 until 19:30 (or 20:00, depending on the duration of the film under discussion) at UZA II, seminar room 2C505
Information
Aims, contents and method of the course
Assessment and permitted materials
Laufende Mitarbeit,
Beteiligung an der Diskussion
Verfassen einer Filmkritik über einen der gemeinsam angesehenen Filme.
Beteiligung an der Diskussion
Verfassen einer Filmkritik über einen der gemeinsam angesehenen Filme.
Minimum requirements and assessment criteria
Mindestanforderungen:
Die Anwesenheit bei der ersten Einheit der Übungen ist verpflichtend.
Die Anwesenheit muss zu 85% erfüllt sein, was 1 entschuldigten Fehleinheiten entspricht.
Beurteilung:
Beteiligung an der Diskussion und Qualität des eigenen Essays.
Die Anwesenheit bei der ersten Einheit der Übungen ist verpflichtend.
Die Anwesenheit muss zu 85% erfüllt sein, was 1 entschuldigten Fehleinheiten entspricht.
Beurteilung:
Beteiligung an der Diskussion und Qualität des eigenen Essays.
Examination topics
Rege Beteiligung an der Diskussion
Verfassen eines eigenen essays über einen der gemeinsam angesehen Filme.
Verfassen eines eigenen essays über einen der gemeinsam angesehen Filme.
Reading list
Association in the course directory
CH-CBS-02, Design, LMC D1
Last modified: Tu 01.10.2024 15:06
Es werden gemeinsam Filme zum Thema angesehen und öffentlich zugängliche Texte gelesen und darauf hin in der gemeinsamen Diskussion analysiert.